Sunday 8 April 2012

April - Bulan yang jahat

Kenapa aku menggelarkan bulan April tahun ni bulan yang jahat? Tengoklah...1 hb ritu pegi tengok The Hunger Games kat GSC, semalam pulak pegi tengok Wrath of The Titan jugak kat GSC. Nanti 12 hb kuar pulak citer Battleship and dalam 29 hb citer The Avengers. Nak cakap apa lagi, kira asyik dok melabur dalam amanah saham GSC jela tiap-tiap minggu. Aku suka pilih GSC sebab seat dia tinggi, so bila tengok movie boleh relax letak kepala jer, lagipun popcorn GSC lagi sedap dari TGV. Nie pendapat akula... Kalau tengok kat TGV, seat tak cukup tinggi, so bila tengok movie, aku terpaksa turunkan sikit badan aku untuk letak kepala kat hujung seat tue. Sekejap-sekejap oklah...tengok movie mana ada sekejap-sekejap, mau makan sejam dua jam jugak. Lagi satu, kat GSC, space antara seat depan and belakang agak luas, so keadaan kaki pun selesa. Penting ohh semua mende alah nie, bukan apa, kalau tempat duduk selesa, tengok movie pun jadi seronok...kan..kan...

Untuk The Hunger Games and Wrath of The Titan, tak payah lah kot aku letak teaser trailer sebabnya dah tengok. Aku just letakkan untuk movie yang bakal menjelma jela Battleship and The Avengers.

 

Kena pegi tengok citer nie coz tengok trailer macam best. Pelakon idaman Liam Neeson pun ada sekali,ahaha...Lagipun dari studio yang wat Transformers...ala, citer robot lawan-lawan tu...so mesti grafik gempak giler la...tapi jangan harap grafik gempak jer, jalan citer pun kenala best...



Untuk citer The Avengers, tak payah nak cakap la...Dari movie before nie, The First Avenger, Ironman 1 and 2, Thor, and Incredible Hulk, tak mengecewakan. Boleh tahan jugak...The Avengers ada banyak trailers and ni salah satu yang aku letak. Sama jugak, dari trailers yang macam best nie, aku mengharapkan yang citer nanti pun best jugak...so, layann...

Roger and out!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...