Monday 30 July 2012

Semanis Aroma Buffet Ramadhan


Salam to all..

Dalam dok sibuk survey tempat untuk iftar bersama-sama sahabat handai, terjumpa dengan Semanis Aroma Buffet Ramadhan yang disajikan dekat Dewan Banquet UPM. Dari hasil siasatan terperinci, ramai yang cakap best sangat, sedap and sampai tak larat nak makan dah. Harga pun taklah mahal sangat, just RM49.50 untuk dewasa and RM24.50 untuk kanak-kanak. Daripada apa yang diiklankan, buffet ni menyediakan lebih 200 jenis makanan macam kambing panggang, ikan panggang, BBQ Ayam, Ketam, Udang, Sotong, dan lain-lain. Dari apa yang aku cakap ni, baru 6 jenis menu disebut, ada 194 jenis menu lagi yang tak disebut, perrhh...memang banyaklah.

Amacam, menarik? Kalau nak info lebih, boleh KLIK dekat gambar atas untuk ke website diorang. Bagi yang taktau jalan, ada GPS info, mesti tak sesat punyalah...So, kalau dah berkenan di hati, bolehlah contact diorang untuk tempahan occay!!

Lupa pulak nak cakap, untuk blogger, boleh dapat diskaun 50% disamping boleh bawak teman-teman (max. 5 orang) untuk pergi makan. Boleh kira kan, berapa jer kena bayar tu...Tapi bersyaratlah! :)

Roger and out!

6 comments:

  1. macam menarik ja. Bila ang nak ajak aku ngan shidah, Orga?

    ReplyDelete
    Replies
    1. muahaha...insyaallah,nanti aku plan untuk ang dengan shidah pulak occay :)

      Delete
  2. "untuk blogger, boleh dapat diskaun 50% disamping boleh bawak teman-teman (max. 5 orang) untuk pergi makan. Boleh kira kan, berapa jer kena bayar tu...Tapi bersyaratlah"

    betul ke ni?? saya boleh ek dpt 50%

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul zila..kalau klik dekat gambar atas tu,nanti masuk facebook diorang.pastu, tengok dekat "NOTES", dekat situ ada explain untuk blogger. senang citer, macam apa yang aku buat ni la.

      boleh klik sini jugak:

      https://www.facebook.com/notes/ramadhan-buffet-maeps/peserta-blogger-50-diskaun-2012/171481892919886

      Delete
  3. cemane nak dapat 50% off tu? ape terms and conditionnye? kene printscreen first page blog ke cemane? huhuhuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. https://www.facebook.com/notes/ramadhan-buffet-maeps/peserta-blogger-50-diskaun-2012/171481892919886

      azra, boleh refer link atas tu. dari contoh blog yang diorag tunjuk, just kena buat post pasal "Semanis Aroma Buffet Ramadhan",pastu email kat diorang 5 nama yang nak pergi beserta link post yang dah dibuat tu. sama-sama kita mencoba...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...